joi, 2 februarie 2017

Even an asshole can save lives! ( judecata noastra cea de toate zilele, nu ne-o da noua astazi!)


            EVEN AN ASSHOLE CAN SAVE LIVES (va rog cititi, e legat de tara noastra, careia ii vreti binele , sunt sigura)
            Judecata noastra, cea de toate zilele, nu ne-o da noua astazi!
   
   Vibratia energetica conteaza pana la nivel celular, biomolecular...
   Daca suntem un sac de celule pe care ne ducea mintea care judeca si critica, intr-un mediu toxic, dat de excesul de adrenalina , gata sa ucidem , caci usor se poate aluneca acolo, celulele noastre , sute de miliarde cate avem, sunt suparate, intoxicate...( pt 5 minute de stress trebuie 5 zile de refacere a imunitatii)
   Desi ne da un sentiment de energie si putere lupta pentru dreptatea colectiva , cand ne retragem fiacare in casa lui, maine sau poate peste o vreme ,ne vom simti singuri, sau secatuiti energetic , caci greu se refac celulele
  Iar daca vom cadea prada vreunei boli , sa fim siguri ca nu vor veni mii de oameni alaturi de noi sa ne transfere energie; v-o spun eu asta sigur , caci la invitatia mea de a face ceva pe banii mei (din vanzarea propriei case)  pe studiile mele continue de 33 de ani si pe cercetatrile mele , pentru sanatatea altora, doar un om pare ca imi va veni alaturi...
  Daca ne-am ruga pt dusmanii nostri, decat sa ne consumam energia aruncand cu piatra, am putea experientia ca popor un salt de constiinta. Nu ne-am tulbura in desert, si cred ca ne-ar fi la toti mai bine, fizic si psihic, si azi si de maine incolo. 
  Hai sa experientiem asta , sa iesim in strada si sa o facem public, in masa , sa vedem ce iese...
cine vine sa zicem Domane iarta-i pe hoti (ca mai fur si eu una alta, cu stiinta sau cu nestiinta) sau Doamne da-le minte la cei ce ne conduc...sau Doamne da-le suflet!...chiar si Doamne iarta-i pe hotii si nesimtitii dracului putem striga 
pe Hristos sau pe Barabas il atragem in manifestare, in functie de ce vrem , pace sau dreptate
... sa ne varsam naduful si sa dam o dimensiune apocaliptica unor evenimente, tine mult si de conflictele noastre interioare , de cat de profund suntem loviti de mici , de cand am fost celula ou si pana azi...(ba chiar mai de dinainte)
...o parte din manifestatnti nici nu cred ca stiu ce fac acolo , mai mult decat ca e un loc de urlat si varsat frustrari. Doar ca , asa cum am spus , maine vor fi din nou singuri si secatuiti...dar daca pana maine, se activeaza ceva ireparabil? dar daca pana maine cineva cade victima?


-2:48

23,097 Views
Claudiu Pândaru
Even an asshole can save a life.
#share

Like
Comment
Comments
Octavia Stan Sunt curioasa cum ar fi sa aplicam strategia ta.
LikeReply39 mins
Maya Rotaru eu cred ca s-ar deschide raiul; nu cred , sunt sigura...sa reusesesti sa ridici nivelul energetic la o masa atat de mare de oameni , ar fi a doua venire...a Celui care ne invata sa iertam si sa nu judecam ca sa nu fim judecati ( uneori aspru , chiar de noi insine ) , si ca sa fim iertati; cred ca beneficiile emotionale prin saltul de constiinta ar fi mai mari pt fiecare individ , decat ce va fi , indiferent de solutionarea cazului...
LikeReply227 mins
Maya Rotaru trezeste-te Romania! , fara trezirea constiintei individuale...ma indoiesc; nu facem decat un salt de la apatie la furie si mandrie ...un salt energetic care maine sau in trei zile va macina trupul si sufletul...in timp ce iertarea, si pacea , ar vindeca multe trupuri si suflete; daca cineva e curios cum , sa citeasca teza de doctorat a acestui dr. cu relatia dintre emotie si energie...caci legatura dintre emotie si boala , o stie aproape oricine ...
LikeReply220 mins
Maya Rotaru de ce lumea se aprinde atat de usor la furt si nedreptate si e aproape inerta la facerea de bine colectiva? de ce nu vad atatia oameni dispusi sa puna mana la constructii civile , de case de batrani sau de spitale , voluntar ... asta mi-as dori de la romani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu